Gratis volledige software voor klantenservicemanagement
Freshdesk is gratis klantenservice software. Gebruikt door veel grote bedrijven om hun klanten te helpen, biedt de software een complete management ervaring.
Service verenigd
Gebaseerd op teams van medewerkers die samenwerken, maakt Freshdesk gestroomlijnde klantenservice mogelijk vanaf het eerste contact tot de uiteindelijke oplossing. Klantvragen worden geregistreerd op basis van de behoeften van de klant en krijgen ofwel een passend standaardbericht of worden verbonden met de juiste medewerker. Berichten worden geregistreerd op urgentie en krijgen een tijdlijn voor reactie of oplossing, zoals eerder ingesteld door de eigenaar of manager. Ze kunnen vervolgens naar een bepaalde afdeling of medewerker worden gestuurd voor extra verduidelijking. Het ontwerp van Freshdesk maakt het meer geschikt voor grote bedrijven, omdat de extra details zorgen voor een uniforme klantbeleving en monitoring van het personeel, inclusief via mobiele apparaten. Ondanks dit biedt het meest basale gratis pakket wel enige waarde voor kleinere bedrijven die streven naar professionaliteit. Pakketten met de meeste nuttige functies zijn geprijsd op een glijdende schaal, afhankelijk van het aantal agents dat de service gebruikt.
Groter betekent beter
Freshdesk is een van de meer complete klantenservicemanagementdiensten die beschikbaar zijn. Hoewel de focus ligt op grote bedrijven die proberen een uniforme service over afdelingen heen te creëren, heeft het basispakket nog steeds veel te bieden.
Beoordelingen about Freshdesk
Heeft u geprobeerd Freshdesk? Wees de eerste om uw mening te verlaten!